? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??1930 Grabs Today. 26039 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (59 Ratings)??1592 Grabs Today. 21523 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, July 6, 2010

Retak

Hati ini hancur dan luluh kerana mu

Hati ini hancur dan luluh kerana mu

Seandainya ada lagi cinta di hati ini

Akan kubenamkan sepi hanya selamanya



kali terakhir kita bertemu..............sanggup kau menuturkan kata2 itu.....setelah ape yg berlaku ant kita....teganya kau....
sedaya upaya aku untuk tidak menagis di depan kau.....tapi taukah kau....disaat itu aku menangis di dalam hati....meraung menjerit....
dan disebabkan kata2 itu.....aku menyepikan diri....tapi selama mana aku mampu.....hanya sebulan.....sebulan.....akhirnya aku kecundang.....
pertanyaan kau...mengapa aku menyepi?......dibibir aku berkata kreditku abes.....padahal aku baru topup rm30(siap free bear)....yg sebenarnya hatiku terluka.......
what you,ve done to me is much greater than my previous love.....the cut is more deep....the pain is excruciating.....n now.....im froze.....
 
....
.
.
.
.
.
.
.
IM FROZE
.
.
.
.
.
FROZE
.
.
.
.
.
.
 
 
 

0 comments: