? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??1930 Grabs Today. 26039 Total Grabs. ??????Prev
iew?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????????Emo Letter? ????? ?? ???Rating: 4.6 (59 Ratings)??1592 Grabs Today. 21523 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Co BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 4, 2010

WAJAHMU DIMANA-MANA

salam semua.....
hmmm selepas n3 semalam....aku tido ditemani kau...pe dh jadi nie??? aku pon tatawoooo....ini yang terjadi pd aku....urghhhhhh wat aku geram jer.....boikot n mogok tetap dilancarkan....puas hati aku.....

wajahmu dimana mana sering ku temui
kupandang di langit biru engkau disitu
kugembira kau ketawa sedihku dukamu
seolahnya kau mengejar bayang-bayangku...
dalam tidurku bermimpi wajahmu menjelma lagi
menguntum senyuman manis membayang penambat seri

walau kemana ku pergi wajahmu tetap disisi
merayu sekeping hati yang suci murni
dimana aku berada wajahmu menjelma
mungkinkah itu tandanya engkau memuja.....



huh......apelaa nk jd pas nie...wait n c jelaaa

0 comments: